zondag 18 maart 2012

Creabeurs... the result

Gisteren hebben mijn moeder en ik genoten van een heerlijke creadag. Samen zijn we naar de Knotsgekke kaarten- en scrapbeurs geweest in de Brabanthallen. Wat een hoop leuke ideeën hebben we daar opgedaan! Met volle tassen en een lege portemonnee gingen wij tevreden terug naar huis.

Zie hieronder het resultaat van deze geslaagde dag:


Het meest blij ben ik met de paper distresser en inkt! Eindelijk kan ik daar ook mee aan de slag gaan, na alle leuke voorbeelden die ik op internet hiervan ben tegengekomen. Ook de stempel van Marianne Design met allerlei verschillende teksten (EC0138, waarvan je de Birthday Wishes op de foto ziet) zal ervoor zorgen dat de kaarten extra mooi worden. Daarnaast heb ik nog twee ponsen gekocht: een met een blaadjes-vorm en een om bloemetjes mee te maken. De vier hartjes van Kreaxions kun je gebruiken om bloemetjes te maken door de hartjes om te vouwen en in siliconen te steken. De middelste foto op de onderste rij laat zo'n bloemetje zien. Ook vind je op deze site een voorbeeld van hoe het kan worden.
Dan heb ik nog kleine splitpennetjes gekocht met spacers, waarmee je heel leuk het hart van een bloemetje kan maken:

Tot slot heb ik nog gekocht: een hele stapel 3D-knipvellen, gekleurd karton, roze Pearl Drop Maker, papieren bloemetjes, houten bloemetjes, labeltjes met tekst, lintjes en kant, en wat leuke embossing stickers en vierkante enveloppen.

Op de beurs heb ik nog een gratis workshop gevolgd bij Chimene Vink. Hier heb ik een leuk herinneringen-boekje gevouwen van een 30x30-vel en daarbij mooie labeltjes gemaakt voor erin.

Vandaag heerlijk de tijd om alles eens uit te gaan proberen! Kaarten die gemaakt zijn met deze nieuwe spullen zullen snel volgen!

Liefs,

Linda



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.