zaterdag 3 maart 2012

Welkom

Hallo allemaal,

Behalve alleen spieken op andermans blogs voor inspiratie, ben ik nu dan ook mijn eigen blog begonnen. Op deze manier wil ik graag mijn creaties laten zien en hoop ik op mijn beurt weer anderen te inspireren.

Al heel jong ben ik begonnen met 'fröbelen'. Samen met mama en oma aan de grote keukentafel ben ik begonnen met Pergamano en 3D-kaarten maken. Uiteraard probeerden we ook andere creatieve hobby's uit, zoals kettingen en armbanden maken, breien, DécoPatch, etc. Ook heel leuk allemaal, maar uiteindelijk kom ik toch altijd weer terug bij het kaarten maken, wat ik nu sinds ongeveer zes maanden weer serieus en regelmatig doe. Meestal in mijn eentje (ik woon inmiddels niet meer thuis), maar ook vaak spreken mijn moeder en ik nog af voor een knutselmiddagje, wat dan weer ouderwets gezellig is. Oma knutselt inmiddels niet meer, maar vindt het des te leuker om af en toe een van onze creaties te ontvangen.

Neem een kijkje op mijn blog en houdt hem in de gaten voor updates! En laat gerust een berichtje achter wanneer je dit leuk vindt.

Liefs,

Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.