dinsdag 24 april 2012

Leuke labels

Afgelopen weekend heb ik twee labels gemaakt, ik had alleen nog even niet de tijd gevonden ze te plaatsen. Dus bij deze!

Ik had op andere blogs al vaak labels langs zien komen, super gaaf voor aan een bos bloemen of ander cadeau. Dus dat wilde ik ook graag een keer proberen.

Het eerste label dat ik heb gemaakt is geïnspireerd op de http://kath-allthatglitter.blogspot.com/2010/11/snowflake-hanger-tutorial.html

Alleen heb ik nu de bloem een stuk kleiner gemaakt en deze in een label verwerkt. De vouwblaadjes die ik hiervoor gebruikt heb zijn van Action. De voorkant van het blaadje is een patroon (hier roosjes) en de achterkant een effen kleur (hier lichtroze). Het onderste strookje dat ik gebruikt heb op het label komt van hetzelfde blok en past er qua kleur dus perfect bij. De randjes heb ik met de paper distresser en inkt bewerkt. Bovenaan (achter de grote strik) heb ik nog een randje gestempeld. Hier en daar nog een bloemetje en vlindertje en klaar!


Het tweede label heb ik gemaakt met een gave 3D-vogel-sticker van Action. De kleuren en details heb ik hierbij uitgezocht: een kanten lint, roze bloem, raffia en een organzalint voor de strik bovenin, twee schattige houten vogeltjes en een bloemen-hartjesstempel. Als laatst heb ik nog wat rhinestones opgeplakt om het label helemaal af te maken.


Ik vond het erg leuk om eens labels te maken, toch weer net iets anders dan ‘gewone’ kaarten. Dus ik kan met zekerheid zeggen dat er ook echt nog wel meer labels zullen volgen op mijn blog.

Liefs,

Linda

1 opmerking:

  1. Prachtige labeltjes hoor, vind de kleuren ook erg mooi. Je hebt hele leuke details gebruikt.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.