woensdag 4 april 2012

Love is in the air

Bij de lente hoort ook liefde, verliefdheid, vlinders in de buik. En daarom deze kaart! Een beetje zoetjes misschien, maar wel erg leuk vind ik. Het 3D-knipvel heb ik gekocht op de Knotsgekke Kaartenbeurs een tijdje geleden. Ik keek er al naar uit om er een kaart mee te maken, maar wist nog niet zo goed hoe en wat. Nu is het er eindelijk van gekomen.

De papieren roosjes (crème en lichtroze) passen perfect bij het knipvel. Ook het bloemetjes-lintje en het 'voor jou'- labeltje heb ik gekocht op de beurs. Dat laatste komt van Marjoleine. Erg leuk om je kaarten mee af te maken! 

De achtergondjes die ik heb gebruikt zijn van Action en heb ik eerst bewerkt met de paper distresser en distress inkt. En tot slot: violà, de Pearl Drops!


Liefs,

Linda

P.S: Kom maar weer door met dat lente weer!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,

    Ik zag dat je volger bij mij bent geworden, erg leuk en welkom op mijn blog!
    Ik hoop dat je er inspiratie van krijgt.
    Je hebt een gezellig blog en leuk het hele verhaal over jezelf.

    groetjes en een fijn paasweekend,
    Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Linda, Ik zag dat je volger bij me was geworden. Gezellig. Ik kom ook even bij jou kijken. Je kaartjes zijn heel leuk!Je hebt een leuk blog!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.