dinsdag 1 mei 2012

Cirkels en bloemen

Door de Sketch van Carly raakte ik geïnspireerd om deze kaart te maken.


De achtergronden die ik gebruikt heb zijn allemaal van Action. Het papier van de grootste cirkel, met de rood-roze bloemetjes, wilde ik al een tijdje gebruiken maar wist steeds niet zo goed waarbij. In deze kaart komt het papier goed tot zijn recht, vind ik. De zwarte rand is van zelfklevend vilt en het 3D-plaatje is van Janneke Brinkman (ook allemaal via Action). 

Ik vind het een vrolijke, maar ook een beetje stoere bloemenkaart geworden.

Dat was ‘m weer. Kort maar krachtig. Tot de volgende keer!

Liefs,

Linda

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke vrolijke kleuren, super leuke kaart!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!
    Nu maar hopen dat we deze tafereeltjes weer snel in het echt zien, dan is inmiddels het weer waarschijnlijk iets beter!

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Linda,

    Bedankt voor je berichtje op ons challenge-blog. We hebben niet echt een patroon voor een enveloppe. Maar je kunt het heel eenvoudig doen door bijvoorbeeld een A4 in 3 delen te vouwen. De onderste vlak kan je vastplakken d.m.v. de zijkanten vast te plakken.
    De flap die overblijft kun je schuin afsnijden en voila je enveloppe is klaar:)

    Ook kun je een bestaande enveloppe nemen. Deze voorzichtig uit elkaar halen en dan op een vel scrappapier leggen. De lijntjes omtrekken en zo vouwen zoals de bestaande enveloppe.

    Dit zijn de makkelijkste manieren. Ik houd zelf wel van eenvoudig hihi:)

    Het maakt niet uit welke maat je gebruikt, laat je fantasie maar de vrije loop. Succes;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.