donderdag 17 mei 2012

Roze Rozen

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor alle leuke berichtjes! Zo ontzettend leuk om te lezen. En ik heb nu 11 volgers, super leuk!

Voor mijn schoonmoeder, die morgen jarig is, heb ik onderstaande kaart gemaakt. Hij is geïnspireerd op het lieve plaatje onderaan dit blogbericht. 


De gebruikte achtergronden zijn van Action. Dan nog een 'Carte Postale' -plaatje dat ik van http://graphicsfairy.blogspot.com/ gehaald heb. Ook de afbeelding met rozen erop komt hier vandaan. De randjes heb ik bewerkt met de distresser en inkt. Tot slot heb ik de kaart nog versiert met wat stansjes, kant en andere leuke frutsels.




Met deze kaart doe ik mee aan de Ge-We Hobbychallenge en aan de Scrap Cards Challenge (waarbij de kaart gebaseerd moest zijn op bovenstaande afbeelding).

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Hoi Linda wat een schitterende kaart heb je voor je schoonmoeder gemaakt.
    Prachtig papier leuke details echt een plaatje.

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. GEFELICITEERD met je schoonmoeder,
    maar ook met het BLOG VAN DE WEEK
    en het zal je wel veel volgers opleveren
    hihihihih ( ik ben de 12 volger)
    veel plezier

    groetjes elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via het challenge blog De Creatieve Zebra, kom ik toch ook eens spieken op je blog.
    Inderdaad je hebt hier hele mooie creaties staan.
    Doe zo verder meid, je bent goed bezig.
    Gefeliciteerd met je blog in het zonnetje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je staat in het zonnetje deze week bij De Creatieve Zebra en zo nieuwsgierig als ik ben aangelegt moest ik natuurlijk ook even komen kijken. Hele leuke dingen maak je.

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldige creatie en een super mooie kleuren gebruikt!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,

    Het ziet er hier idd mooi en gezellig uit, ik zie wel wat overeenkomsten. Ik maak ook graag kaarten en ben zo nu en dan ook in de weer met taarten, cupcakes en popcakes. Erg leuk om te doen en lekker om op te eten.
    Ben gelijk volger geworden.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt. Je schoonmoeder zal er zeker blij mee zijn.

    Groetjes, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie romantische kaart Linda, bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij het SCCB.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart!
    Bedankt voor het meedoen met de Ge-We Cahllenge!
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.