vrijdag 15 juni 2012

Huisjes

Naar voorbeeld van een aantal kaarten die ik op Pinterest tegenkwam, heb ik deze kaarten gemaakt. De eerste is voor een vriendin die net verhuisd is naar haar nieuwe huisje. Ik vind die Scrabble-letters ook zo tof! Die vond ik ook op Pinterest. Ik had daar eerst nog nooit van gehoord, maar nu ik er eenmaal aan begonnen ben, ben ik Pinterest verslaafde hihi.


Het tweede huisje heb ik gemaakt voor mijn lieve vriendje. Omdat ik zo blij ben dat we samenwonen. Nu ongeveer 5 maanden en het bevalt heel goed :)!


De vlinders op dit huisje komen van Sweetly Scrapped. Ze hebben er heel veel verschillende van met allerlei patroontjes!

Ik ga nog even verder Pinteresten en dan lekker slapen!

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee. Ziet er super uit.
    liefs Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verslavend he? I know! Je kaartjes zijn leuk geworden, goed idee om te onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.