zondag 29 juli 2012

Birthday Card & Gâteaux au Citron

Gisteren had ik een gezellige knutselmiddag met mijn moeder en heb ik onderstaande kaart gemaakt.
De achtergrondjes zijn geëmbost. Met stempels heb ik de roze cirkels gemaakt en daarop weer een stempel met rood. Op de middelste cirkel heb ik een steentje geplakt en tot slot een gefeliciteerd-stans op de kaart geplakt. Het is een beetje een simpele kaart geworden qua stijl. Maar ik ben toch wel blij met het resultaat! 


's Avonds heb ik nog een citroencake gebakken, volgens Frans recept. Ik heb hem nog niet geproefd, maar hij ruikt heerlijk! Straks bij de koffie gaan we hem aansnijden.


Verder heb ik vandaag een actief dagje op het programma. Eerst een stuk fietsen met vriendlief en vanavond weer hardlopen met mijn zusje. We zijn al bij les 5 van 28 met onze Start To Run, dus voor we het weten rennen we vijf kilometer zonder stoppen haha!

Fijne zondag nog en tot blogs!

Liefs,

Linda



2 opmerkingen:

  1. Niets mis met simpele kaartjes! :) Deze is lekker vrolijk en heel leuk voor een verjaardag. Wist je dat de 'Gefeliciteerd' mal een verkeerde productie is? Mijn moeder had hem ook gekocht, maar de 'L' en de 'I' zitten een soort van aan elkaar vast. Ik weet niet in welke winkel je deze mal hebt gekocht, maar veel winkels nemen deze terug en verzorgen een nieuwe. Wij hebben hierdoor wel een goede versie ontvangen, zodat de letters niet meer 'aan elkaar' zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje, Linda, en wat ziet die citroencake er lekker uit. Mmmhh.....

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.