vrijdag 27 juli 2012

Happy Birds

Wat een weer hè? Al moet ik stiekem zeggen dat ik het wel even lekker vind ter verkoeling. Maar dan moet het niet te lang duren, want ik blijf toch echt een zonliefhebber!

Hier heb ik nog een vrolijk kaartje om te laten zien: lekker kleurrijk en blije vogeltjes! 




Het bloemige oplegkaartje dat ik gebruikt heb, komt van Action. De lilakleurige lijn is van papier van Bunny Bo met daaroverheen een breed lint. Wat vrolijke stansjes erbij, een touwtje om het vogel- 'schilderijtje' op te hangen en een grote strik om het af te maken!


Morgen heb ik weer eens een ouderwets knutseldagje met mijn moeder, maar dan mag zondag de zon weer goed gaan schijnen!

Fijn weekend!

Liefs,
Linda



3 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje, Linda! Leuk met die vogeltjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk 'schilderijtje' hangt daar op deze kaart, schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel erg mooi geworden. Ook erg leuk die vogeltjes.
    groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.