zondag 1 juli 2012

Sunflower

Pff ik kom de laatste tijd niet echt veel meer toe aan freubelen en bloggen. Maar hier is weer een creatie van mij :)! Lekker vrolijk, passend bij het zonnetje buiten!


De gele achtergrond is van Bo Bunny, de strook overdwars is van Kaisercraft. De afbeeldingen van de zonnebloemen heb ik op internet gevonden. Het embleem waarop ik birthday wishes gestempeld heb, komt ook uit mijn Bo Bunny blok. Dan nog wat vrolijke bloemenponsjes en een strik en stans ter versiering.


Nou, hopelijk lukt het me deze week (en de weken daarna natuurlijk ook) om weer wat meer te freubelen (of het weer moet nou echt HEEL goed worden, dan weet ik daar ook wel raad mee).

Liefs,

Linda


1 opmerking:

  1. Bedankt voor je leuke reacties, jij maakt ook leuke kaarten! Leuk hoe je met plaatjes van internet werkt, in combinatie met bestaand designpapier enz. je vroeg naar de hotstempel, die is van my minds eye, van de miss caroline collectie. Er zijn er een aantal, weet zo even niet precies hoe hij heet. Op het stempelsheet staan ook twee vlinder bovenin de hoek. Als je hem niet kan vinden, dan laat het maar weten, dan zoek ik de naam even voor je op. Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.