dinsdag 14 augustus 2012

Fladderende Vlinders

Nadat ik wat leuke vlinderkaarten was tegengekomen op Pinterest, besloot ik deze kaart te maken. Langzaamaan gebruik ik steeds minder 3D-plaatjes, maar ga ik over op de wat 'rustigere' kaarten met enkele plaatjes (van internet of een stempel etc etc). Je komt ook zoveel voorbeelden tegen waar je dan weer je inspiratie uit kan halen! Zo verandert iedereens stijl denk wel met de tijd.

Ik heb met stempels van Boekenvoordeel vlinders op verschillende kleuren papier gestempeld. Verder heb ik een hart geknipt (uit papier van Action) en lintjes toegevoegd. Het achtergrondpapier met bloemen is ook van Action en de gefeliciteerd-stempel (bestaande uit twee losse delen: tekst en een randje) komt van Boekenvoordeel.


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! 

Liefs,

Linda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.