dinsdag 18 september 2012

I'm Back!

Ik ben er weer! Terug van een heerlijke vakantie met vriendlief naar Macedonië. Wat een mooi land is dat toch! Prachtige natuur en leuke stadjes. We hebben veel moois gezien, lekker gegeten (voor weinig!) en zijn weer lekker uitgerust!

Hieronder een (zeer) kleine selectie van de foto's. Het waren er in totaal 738, maar na een selectie van 'The Best Of' zijn er nu nog 167 over om aan de ouders etc. te laten zien. Hier dus 10 stuks daarvan:


Zeer binnenkort kunnen jullie dus weer kaarten van mij verwachten op dit blog. En ik mocht van mezelf pas aan de kerstkaarten beginnen na de vakantie, dus 'jeeeej' dat mag nu!

Ik heb net (bijna) alle blogberichten terug gelezen van de blogs die ik volg. Wat een heerlijkheid om al die mooie creaties te zien! Ik kan niet wachten zelf weer te beginnen met freubelen. Ik kan niet beloven dat mijn knutselspullen vandaag nog in de dozen blijven ;).

Liefs,

Linda

3 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heeeel relaxed en zonnig uit :)
    welkom terug ;)

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er mooi uit. Welkom terug en veel plezier met kerstkaarten maken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Linda, fijn je weer te zien in Blogland! En zo aan de foto's te zien hebben jullie een heerlijke vakantie gehad!
    En succes met de kerstkaarten :o)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.