woensdag 28 november 2012

Tijd voor Thee!

Vanaf vandaag hebben we het huis vol klusjesmannen, althans ze komen het toilet en de badkamer doen. Heel leuk, alleen jammer dat we nu de komende dagen niet thuis kunnen douchen of naar het toilet. Even door de zure appel heen bijten dus en hopen dat ze opschieten :).

Omdat we overdag wel thuis moeten zijn, heb ik wel lekker tijd om te hobby-en. Hierbij alvast een creatie met een van mijn favorieten op dit moment: de stempels van Eline Pellinkhof: teatime.


Ook heb ik hierbij mijn nieuwe paperbloc aangebroken die ik nog had gekocht op de KreaDoe, maar waar ik nog niet aan toe was gekomen ivm alle kerstkaarten.

Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmewit
- Designpapier: Prima Marketing - Songbird Collection
- Designpapier: Kaisercraft - Vintage Timeless
- Stempels: Eline's Huis - Teatime
- Kantrandje: Boekenvoordeel
- Acryl bloemetje: KreaDoe
- Sprietjes met pareltjes: KreaDoe
- Plakparels: Action

Dat was 'm weer voor nu.

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk kaartje Linda!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart Linda, erg mooi papier is dit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi en gezellig kaartje! Erg leuk met die drie vlakken, prachtige papiertjes heb je gebruikt! Succes met verbouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een 'heerlijk' kaartje! krijg meteen zin in een kopje thee ;-) Leuk!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.