donderdag 6 december 2012

1 design, 2 kaarten

Welkom Sjanie, leuk dat je mijn volger geworden bent!

Door een kaart op Pinterest werd ik op het volgende idee gebracht. Het zijn wat eenvoudige/ clean kerstkaarten geworden. Normaal gesproken is dat niet echt mijn stijl, maar ik vind het resultaat toch best goed :).


Deze eerste kaart doet mee aan de challenge bij  Simon Says Stamps waar de opdracht is: Snowflakes. En ook aan de uitdaging bij Jingle Belles.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart Kraft
- Basiskarton donkerbruin
- Designpapier: Trekpleister en Xenos
- Stempel 'Merry Christmas': Action
- Pons sneeuwvlok: KreaDoe
- Plakparels: Action
- Glitterkerstboompjes: Action

Liefs,

Linda


3 opmerkingen:

  1. Ohhh I love the colors of your cards! They are perfect! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card! I love the colors and design! Thanks for joining us for the Simon Says Stamp Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Both fabulous cards, great design, gorgeous colours and papers.

    hugs
    Heather xx
    Thanks for joining us with Simon Says Stamp challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.