zondag 2 december 2012

Christmas Tree and Snowflakes

Bij Dutch Card Lovers is het deze keer de opdracht om een kaart met sneeuwvlokken te maken. Met al die kerstkaarten in de maak is het niet zo'n moeilijke opdracht om een winters tafereel te creëren. Hieronder mijn creatie voor deze challenge:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart rood
- Designpapier: Trekpleister
- Stempel kerstboom: Eline's Winterhuis
- Stempel Beste Wensen: Action
- Sneeuwvlok-pons
- Rode plaksteentjes
- Pearl Drops

Deze kaart doet ook mee aan de challenge 'Holiday Greenery' bij Papercraft Star.

Volgend weekend wil ik mijn kerstboom op gaan zetten en de kerstkaarten schrijven. Wanneer gaan ze bij jullie de deur uit?

Liefs,

Linda 


3 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Linda, én de snowflakes zijn duidelijk te zien!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fun card, Linda, thanks for playing with us at the Papercraft Star.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart hoor prachtige sterren en bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.