maandag 21 januari 2013

Baby, It's Cold Outside!

Denk je dat het voorbij is met sneeuwen, valt er weer een lading! Leuk als je binnen kan freubelen, minder leuk als je naar je werk moet.. helaas hoorde ik vandaag bij die laatste groep. 

Afgelopen weekend mocht ik niet klagen, dus hierbij nog een kaartje dat ik toen gefreubeld heb. Helaas weer een donkere foto, maar het is voorlopig helaas niet anders.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerbruin
- Designpapier: LYB - Winterings
- Doily/ onderleggertje
- Houten sneeuwvlok: AnMa Creatief
- Stempel 'ticket prettige feestdagen': Kruidvat of Trekpleister
- Stempel 'sneeuwvlok': Action
- Pearl Drops

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Papertake Weekly: It's cold outside
CRAFT: Christmas in January
The Paper Shelter: Winter Blues
2 Sisters: Colors - white, brown, blue
Paper Playtime: use some brown

Ik wil steeds meedoen met Yvonne's 52 weeks of christmas. Helaas kom ik er niet aan toe deze op donderdag te plaatsen, maar ben hierdoor wel geïnspireerd om de kerstkaarten wat meer verspreid over het jaar te maken. Al kan ik me voorstellen dat als het straks zomer wordt, ik iets minder fanatiek ben ;). Maar voorlopig ligt er sneeuw, dus dan mogen de kerstkaartjes ook wel haha.


Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. What a wonderful creation Linda! I especially like the patterned paper in the upper right and in the centre. Thanks so much for playing with us this week at Paper Playtime this week. Hope to see you again soon :)

    michelle
    Purple Monkey Moments

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van CCWS.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful card. Thank you for joining us at CRAFT this week. Jeanette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your card is lovely....but it is soooo very cold here also! LOL....I am a wimp! Thank you for joining us at THE PAPER SHELTER CHALLENGE. I hope we will see more of your lovely work in the future!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.