woensdag 10 april 2013

Moederdag #3 - in Pastel

Het blijft leuk papier, Pale Pastels van Eline Pellinkhof. Ik had hier en daar wat bewaarde strookjes liggen, zonde om weg te gooien! En omdat Moederdag toch al een beetje in het zicht komt, heb ik de restjes nuttig gebruikt voor deze kaart. Rondom heb ik met de hand een lijntje gestikt, maakt de kaart toch weer een beetje extra af. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart fuchsia
- Designpapier: Eline's Winterhuis - Pale Pastels
- Ribbelkarton: Joy Crafts - currogated cardboard small
- Vilt voor hart: Kruidvat
- Hartvormig knoopje: AnMa Creatief
- Stans alfabet: Joy Crafts 6002/0139
- Kant met bloemen: Boekenvoordeel
- Kantrandje wit

De kaart nog even vanuit een andere hoek gezien:

De kaart doet mee aan deze challenges:
Belli Challenge: Pastels
Fetch a Sketch: onderstaande sketch


Dat was 'm voor vandaag!

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie en lieve kaart! Die letters zijn leuk, en dat gestikte randje maakt het helemaal af! Wat goed dat je dat met de hand hebt gedaan. Je kunt het echt zien vind ik, dat er aandacht aan besteed is, is toch net nóg mooier dan een naaimachinerandje! Groetjes joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk zoet kaartje, ik hou er van!
    Leuk met die strookjes!

    Bedankt voor je leuke reacties op mn blog, wordt ik echt blij van :D

    groetjes

    vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief kaartje zo in die zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, gorgeous card. Love the pretty colours and patterns together with the beautiful heart. Thank you so much for joining us at the Belli Challenge. Pat K x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty! Thanks for entering the Fetch A Sketch Challenge – hope you can join us again next time! Fetch A Sketch

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.