dinsdag 30 april 2013

Vouwkaart - Kerst

Nog een berichtje van mij vandaag!

Op Yvonne's 52 Weeks of Christmas is deze week weer een leuke uitdaging gaande. Dit keer is het de bedoeling dat je een vouwkaart maakt, zoals het model dat zij laat zien op haar blog. Gaaf idee dacht ik, dus hierbij mijn uitwerking.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw
- Designpapier: Carta Bella - Winter Fun
- Stans Cart-Us Circle Scallop
- Creatable sneeuwvlok: Marianne Design LR0123
- Kleine sneeuwvlokken: pons
- Stempel 'Season Greetings': Eline's Winterhuis - Jingle Bells
- Knoopje: Boekenvoordeel
- Twine: Boekenvoordeel
- Plakparels: Action
- Pearldrops crèmekleurig

Hier nog twee details van de kaart. Je kunt zo ook zien hoe hij gevouwen is.


Fijne avond nog, ik ga nog even op het balkon van het zonnetje genieten!



Liefs,

Linda

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Linda!
    En zo'n leuke kleuren!

    http://littlecreass.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart Linda, geweldig gemaakt.
    Lieve groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachrige kaart heb je ervan gemaakt Linda! Leuk dat je meedoet met mijn challenge!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt met het modelletje van Yvonne, Linda. Prachtige kleurtjes.

    Groetjes, Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een schitterende kaart gemaakt.
    Ben meteen ook volger geworden zou het leuk vinden als je ook van mij blog volger wordt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie uitwerking! Kleuren zijn ook gaaf bij elkaar, blijft altijd een mooie combi :). Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. weer zo'n mooi ontwerp! mooi kleurgebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.