donderdag 30 mei 2013

Vaderdag met Auto's

Voor mijn vader maakte ik alvast deze Vaderdagkaart. Het duurt nog wel even voordat het zover is, maar tussendoor ben ik ook nog een tijdje op vakantie, dus je kan het maar vast hebben liggen toch?


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Kaisercraft - Vintage Timeless (+ letters)
- Ribbelkarton: Joy Crafts - Corrugated Cardboard Small
- Stans auto: Creatable Marianne Design LR0198
- Tandwielen: DoCrafts Xcut - Chronology Dies Cogs
- Ink Blending Tool: Tim Holtz
- Distress Ink: Brushes Corduroy

Mijn vader is een behoorlijke auto-fan dus de creatable van Marianne Design zal wel in de smaak vallen.

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Hiding in my Craftroom: Father's Day
C.R.A.F.T.: Father's Day / Male
Creative Card Crew: Punches/ Dies

Liefs en duimen voor goed weer,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Hé Linda, ziet er weer mooi uit. En voor straks: fijne vakantie. gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. what a great masculine father's day card! love those gears...perfect touch.

    Come play with us at Clearly iStamp in our Father's Day Challenge!! Would love to see you there!

    Kathy D.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such an elegant and masculine card! Love the colors! Thanks for joining my challenge over at Cupcake Craft Challenge this week! Good Luck! Hugs and sunshine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Love the car die you used! Thanks for joining us this week at Creative Card Crew!

    Mei
    CCC DT
    Love to Create DT
    Crazy Challenge DT
    Anyone for Anya DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely masculine card! Thanks for joining us at Creative Card Crew this fortnight :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.