zaterdag 20 juli 2013

Beterschapskaart

Pas geleden kocht ik een nieuwe stempelset met fruit, waaronder dit schattige appeltje. En omdat er nu een challenge loopt bij Een Hoop Inspiratie waarbij je een beterschapskaart moet maken, kwam dit goed van pas!


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart grijs
- Designpapier: Kaisercraft Vintage Timeless (achtergrond), Action (oranje en blauw), Boekenvoordeel (rood geruit)
- Stempel appeltje: Hampton Art - Fun with Fruit
- Geruit lint: Boekenvoordeel
- Doily
- Plakparels


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Een Hoop Inspiratie: beterschapskaart
De Creatieve Zebra: geen bloemen

Fijn en zonnig weekend! 

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Hoi Linda,
    Wat heb je een mooie kaart gemaakt, leuk met het stempeltje..maar volgens mij is deze challenge al afgelopen, de nieuwe is alles mag, dus kan je kaart toch meedoen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart,ziet er gezellig uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een hele leuke kaart geworden.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig dat je mee doet met de challenge van DCZ, succes.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.