woensdag 14 augustus 2013

Vakjeskaart #4 - Snorren en Bloemen

Gisteren was de verjaardag van mijn liefje. Ik had zelf nog lekker een vrij dagje, maar hij moest werken. Overdag had ik dus nog even tijd voor wat freubel- en versierwerk. Ook nog even met mijn moeder naar Intratuin geweest :). Maarrr voor vriendlief maakte ik dus deze snorrenkaart:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart donkerbruin
- Basispapier zandkleurig en wit
- Designpapier: Theresa Collins - He Said
- Stans achter snor: X Cut Nesting Dies - Doorplate
- Happy Birthday Tape: By Zenz
- Snor: zelf geknipt
- Zilverkleurige gelpen voor randjes

Met deze kaart doe ik mee aan de challenge 'Stitching' bij All Sorts Challengeblog.


Ik vond de kaart wel een leuk model, dus maakte ook nog een damesversie:


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart bladgroen
- Basispapier lichtroze en wit
- Designpapier: Action
- Label en bloemetje: uit het blok designpapier
- Stempel 'Birthday Wishes': Eline's teksten
- Zilverkleurige gelpen voor randjes


Met deze kaart doe ik mee aan de volgende challenges:
Een Hoop Inspiratie: Verjaardagskaart
Kleurenfestijn: Bloemen

Zie ook: 

Vakjeskaart #3
Vakjeskaart #2
Vakjeskaart #1

Fijne avond!

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaarten heb je weer gemaakt! De schets van deze kaart kun je ook echt goed gebruiken voor een mannenkaart!

    Nog gefeliciteerd met je vriend!

    Lieve groetjes,
    Anna Laura
    madebyannalaura.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd! Ik vind je kaarten super leuk, maar die met de snor het leukst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Linda! En natuurlijk nog gefeliciteerd met je lief :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh die snorrenkaart vind ik gaaf, het is helemaal in he. Mooi gedaan!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Two super cards Linda, the masculine one is great and love the pinks of the second.

    Thanks so much for sharing with us at Allsorts this week.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes heb je weer gemaakt. Suc-6 met de challenges.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je vriend!

    Het design van beide kaartjes is leuk. Grappig zijn ze wel, de snorretjes. Maar heel eerlijk gezegd heb ik er niets mee... Toch vind ik de kleuren wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg leuk kaartje! Of eigenlijk moet ik zeggen kaartjes. Totaal verschillend en ook weer ene beetje hetzelfde.
    Dank voor het meedoen bij ons van EHI!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.