zondag 23 februari 2014

Poezenliefde

Wat zijn ze super! De katten van Marianne Design! Vandaag een kaart met deze schatjes. De inspiratie vond ik bij Nelly.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart crèmekleurig
- Basiskaart grijs
- Designpapier: Authentique - Uncommon
- Stans katten: Marianne Design - COL1344
- Stans strik: Joy Crafts - 6002/0184
- Twine: Boekenvoordeel
- Houten hartjes: Xenos
- Knoopje: Boekenvoordeel


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
The Paper Shelter: Punches and dies
Een Hoop Inspiratie: Kaart zonder tekst
Hobbyhome: Favoriete stansen
Cardabilities: Onderstaande sketch


Tot slot wil ik jullie nog laten weten dat ik mijn kaarten verkoop voor het goede doel, je kunt hier klikken om ze te bekijken. Vorig jaar heb ik daarmee 260 euro opgehaald, dus dat wil ik dit jaar natuurlijk graag overtreffen!

Fijne zondag nog verder!

Liefs,

Linda


11 opmerkingen:

  1. Ohhh super, dat is echt een hele gave en mooie kaart geworden ☺

    Een fijne zondag nog met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje Linda, die katten-stans is echt wel heel leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. this card is mega awesome! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Kun je deze link even bekijken http://madebyannalaura.blogspot.nl/2014/02/nieuwe-spulletjes.html ? Je hebt namelijk mijn challenge gewonnen en ik heb je adres nodig!

    Lieve groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. So sweet! I love the cats in silhouette and the pattern paper is gorgeous. Thanks for joining us at Cardabilites.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How fun and festive :)

    Thanks for joining us at Cardabilites!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart, dank je voor het meedoen bij EHI.
    gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lovely cats in roses :)
    Thank you for joining us at Cardabilities :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful Card!
    Love the Cats :)
    Congratulations =)
    Thanks for joining us on Cardabitilites!
    Kissie
    Sara
    Bee Happy Scrap!
    http://beescrapbooking.blogspot.pt/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so very pretty and wonderful colour combination together ... Thank you for playing along with us at Cardabilities.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Linda, I love your card!!! It's so pretty!!! And I love cats that you used on it :) Thanks for playing along with us at Cardabilities!

    ~ Olga Kovalchuk

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.