zaterdag 3 mei 2014

Verjaardag met Vlinders

Sorry, ik ben de laatste tijd niet zo actief bezig met mijn blog als ik zou willen. Druk-druk-druk, jullie herkennen het vast wel. Naast de gebruikelijke drukte van werk, sport, familie etc. zijn mijn vriend en ik druk bezig een huis te kopen plus alles wat daarbij komt kijken. Heel erg leuk natuurlijk, al die meubelboulevards enzovoorts, maar daardoor houd ik helaas iets minder tijd over om te knutselen. Maar als we straks alles rond hebben (en zeker als we eenmaal verhuisd zijn) komt daar zeker weten verandering in!

Hierbij dan weer eens een kaartje van mij. Laatst kwamen mijn schoonouders gezellig een avondje langs; de mannen voetbal kijken en de dames lekker hobby-en. Want niet alleen mijn moeder (met wie ik normaal veel knutsel), maar ook mijn schoonmoeder is knutselfanaat, lucky me!

Dit kaartje was het resultaat van die avond. Ik ben aan de slag gegaan met dit mooie papier van JoyCrafts dat ik laatst won op het blog daarvan. Gave pastelkleurtjes in vrolijke/ lente-achtige patroontjes.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lila
- Basispapier wit
- Designpapier: JoyCrafts Spring Paper Bloc 6011/0308
- Stans vlinder: Marianne Design LR0115
- Stans cirkels: Cart-Us 0101
- Stempel 'van harte': Eline's Teksten EC1038
- Resin bloemetje: gekocht op een creabeurs
- Pearl drops lichtroze


Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Een Hoop Inspiratie Challengeblog: Voorjaarskaartje
All Sorts: Butterflies

Welkom Natascha, leuk dat je mijn volger bent geworden!
Echt heel erg gaaf om te zien dat ik steeds meer volgers erbij heb (al zijn nieuwe volgers via Bloglovin' en andere van dat soort sites lastiger te traceren dan de nieuwe volgers via Blogger). Sorry dus voor degene die mijn via een andere weg volgen, voel je welkom! Ik vind het altijd onwijs leuk om al jullie reacties te lezen. Bloggen zonder volgers of reacties is natuurlijk lang zo leuk niet!

Liefs,

Linda

13 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend geworden Linda en ja ik herken het maar al te goed hihi, Ik ben ook niet zo actief geweest de laatste tijd op blogger. Maar er komt een tijd dat dat weer gaat komen ;) En leuk is dat he met elkaar freuebelen ;) dat doen mijn schoonzuje, tante en moeder altijd via skype hihi en als de kans er is bij elkaar natuurlijk. Prettige avond en ben al benieuwd naar je volgende kaartje.
    Lieve groetjes Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Linda,
    Leuk nieuws dat jullie een huis gaan kopen. Een spannende tijd, waarin je veel moet regelen. Succes daarmee!
    Je kaartje is heel lief geworden met de mooie vlinder en het papier. Een zachte uitstraling heeft het geheel. Gezellig dat je met je moeder en schoonmoeder een hobby deelt en speciaal ook!
    Fijn weekend,
    groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spannend, een nieuw huis kopen! Leuk! En wat gezellig dat jij met je moeder én je schoonmoeder zo kan knutselen! Ik ben de enige in mijn familie die scrapt ;) Anyway, je kaartje is erg mooi geworden, lieve kleurtjes en mooie vlinder.
    Succes met de huizenboel en een fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je ziet dat ik je heb gesignaleerd Linda, ik zie je toch wel voorbij komen, hihi. Je hebt een enig kaartje gemaakt en je bent een boffer dat je moeders ook van hobbyen houden. Ik snap het heel goed hoor als je met een huis bezig bent en heel veel moet shoppen voor de inrichting dat daar nu je tijd in gaat zitten, maar geniet daar lekker van het is een hartstikke leuke fase in je leven en hoort er allemaal bij. Tot de volgende keer en een fine zondag verder...lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very pretty card. Thanks for joining us at Allsorts this week, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi kaartje is dit! Prachtig papier en een geweldige vlinder. Een huis kopen pfff, ik weet er inmiddels alles van. Heel veel succes en plezier! Wij moeten nog even wachten tot ons huis afgebouwd is, maar hebben daar ook veel zin in. Het is ontzettend leuk allemaal, maar kost ook heel veel tijd (en geld haha). Maar je krijgt er ook inspiratie van, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart is dit! Het papier is prachtig en de vlinder ook en alles past perfect bij elkaar.
    Heel veel succes met de beslommeringen rond jullie nieuwe huis!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart! Mooie papiertjes heb je gebruikt en de witte vlinders springt zo mooi in het oog! Veel plezier met het zoeken naar spullen voor jullie nieuwe huis, erg leuk om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een spannende, maar ook leuke tijd Linda! Geniet ervan!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie vlinder kaart, dank vorr je bijdrage bij EHI, succes.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een erg mooi en lief kaartje geworden. Mooi papier en een leuke schets! De vlinder komt er prachtig op uit.
    Veel plezier met het zoeken naar spulletjes op de woonboulevards.....altijd leuk om te doen!!
    Fijne dag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is just lovely for our Butterflies theme Linda, thank you so much for joining us at Allsorts challenge this week.

    B x (My Grand Calibur candy runs until the weekend here

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart prachtige kleuren heb je bij elkaar gebruikt.
    Fijn dat je meedoet bij EHI

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.