vrijdag 22 augustus 2014

Creabeurs & Nagenieten

Gisteren ben ik met mijn moeder weer eens naar een creabeurs geweest, dat was lang geleden! Heerlijk gestruind tussen de kraampjes met al dat moois. Dit keer waren we in Zwolle bij de Knotsgekke Kaartendagen. We zijn wel vaker naar deze beurs in Den Bosch geweest, dus ik was erg benieuwd hoe Zwolle was. Het was iets kleinschaliger en ook rustiger dan Den Bosch, wat we erg prettig vonden! We hebben overal op ons gemak kunnen kijken en lekker ons gang kunnen gaan.

Moe, maar zeer voldaan gingen we weer met terug met de trein om vervolgens thuis alles eens uit te stallen en de buit te bekijken. We hebben aardig ons best gedaan met spulletjes kopen. Ik hield al een paar maanden een verlanglijstje bij en daar heb ik aardig wat van af kunnen strepen :). Ook mijn moeder kan voorlopig weer vooruit!


Vandaag had ik ook nog een dagje vrij genomen om samen met mams de nieuwe knutsels uit te proberen. Om half 10 stond ik weer bij haar op de stoep met een rugzak vol knutsels en wat lekkers voor tussendoor. Dag twee van ons knutselevenement kon beginnen...



Het waren twee heerlijke dagen met veel gezelligheid en creativiteit! Een hoop inspiratie opgedaan op de beurs en heel wat nieuwe spullen, dus de komende tijd zal ik hier uiteraard de gemaakte kaartjes weer plaatsen.

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Aaah dan heb ik je toch gezien! Met je groene rijdende tas ;) toch???
    Ik heb ook aardig ingeslagen en vandaag gezellig geknutseld met mn tante waarmee ik ging.
    Geniet van al je nieuwe aankopen ;)
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg! Ik hoop volgende week te gaan, ben er nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd!
    Gezellig lijkt me dat, knutselen met je mams! Ik heb de mijne nog niet zover gekregen...
    Geniet van al je nieuwe spullen, ik ben benieuwd naar de kaartjes... ;-)
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow, jij hebt je lekker laten gaan ! mooie spullen heb je gescoord, ben benieuwd wat dat gaat geven !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Jij kan voorlopig weer vooruit ;-)! En ik zie dat je de vlinderstempels ook te pakken hebt gekregen. Super! Ik ben benieuwd naar de kaarten die je hebt gemaakt!

    Fijne dag!

    lieve groetjes, Anna Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie spulletjes, en wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben samen.
    Nou nog veel plezier met kaartjes maken samen ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, jullie hebben flink je best gedaan! Leuk en daar krijg je weer veel inspiratie van, dus laat maar eens zien wat je er mee gemaakt hebt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sjeminee Linda, je kan wel een winkeltje beginnen, hihi. Groot gelijk hoor af en toe moet je jezelf kietelen, en je kan vast weer een hele poos vooruit! Wat leuk ook om deze hobby samen met je moeder te kunnen delen! Veel freubel plezier de aankomend tijd met al je prachtige spullen!
    lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat heerlijk hebben jullie je uit geleefd. Leuk om dit weer samen met je moeder te kunnen doen. Geniet nog van de mooie spulletjes! Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt bij jullie wel een winkeltje hihi, wat heerlijk zeg dit soort dagen. Lekker genieten en wat heerlijk om dat samen met je moeder te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wilde net zeggen; van welke kraam komt die foto? Je hebt flink ingeslagen, leuk hoor! En dan ook nog gezellig samen met je moeder. Ik ben benieuwd naar je kaartjes die je ermee gaat maken want je hebt de afgelopen tijd ook alweer zoveel leuks gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.