zaterdag 16 augustus 2014

Ik Hou van Holland #2

Van een collega van mijn vader had ik de opdracht gekregen om wat kaarten te maken met de grachtenpandjes van Marianne Design. Ze had een kaart ermee op mijn blog gezien en was verkocht. 
Exact dezelfde kaarten maak ik nooit, enerzijds omdat ik de spullen niet altijd nog heb en anderzijds omdat ik het stiekem ook niet zo leuk vind om twee keer precies hetzelfde te maken. Ik wil toch altijd net iets anders doen of mezelf altijd weer iets verbeteren. Maar goed, zo ging ik dus aan de slag met de huisjes. Omdat ik ze typisch Hollands vind, en ik toevallig heel goed bijpassend papier had gewonnen bij Anna Laura op het blog (tulpjes!), kwam ik tot het volgende kaartje:


Ook het papier van Eline's Beach House past met zijn Delfts Blauw heel goed in de Nederlandse sferen. Dus hoppa nog een kaartje: gebaseerd op hetzelfde idee, maar toch weer net een andere uitwerking en daardoor toch ook weer een heel ander kaartje.


Ik vind het onwijs leuk om een opdracht of bestelling te krijgen! Krijgen jullie wel eens opdrachten?

Zie ook:

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes zijn het geworden. Leuke opdracht ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten en allebei zo verschillend door de papierkeuze!

    De laatste tijd krijg ik vooral opdracht voor ronde kaarten. Inderdaad hartstikke leuk als mensen je kaarten bestellen!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaarten heb je gemaakt ☺
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje heb je hier! Echt beiden zijn heel leuk om naar te kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.