vrijdag 3 oktober 2014

Herfstbloem

Bij Noor Design is de challenge nu om een kaart te maken in herfstthema en herfstkleuren. Daarmee kun je een onwijs gaaf pakket winnen met herfstartikelen van Noor. Maar hoe lastig is het om een herfstkaart te maken als je niet heel veel herfstspullen hebt en je (juist daarom!) heel graag dit pakket wil winnen. Ik pakte al mijn Noor-knutsels bij elkaar en ging aan de slag!


Uiteindelijk vond ik toch best wat spulletjes waarmee je een herfstachtige kaart kan maken, zonder dat dit specifiek artikelen waren in dit thema. Met de distresser en distress inkt bewerkte ik de randjes van het designpapier. Het doet me denken aan het bruin worden van de blaadjes aan de bomen.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kastanjebruin
- Designpapier: JoyCrafts - Vintage PaperBloc
- Stans bloem: JoyCrafts 6002/0160
- Stans 'swirl': Marianne Design Creatable LR0119
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Plakparels

Morgen is het World Cardmaking Day! Gaan jullie nog iets doen ter ere van deze hobbydag?
Mijn moeder en ik hebben om half 10 afgesproken om lekker de hele dag te freubelen, heerlijk!



Liefs,

Linda

2 opmerkingen:

  1. Leuke kaart en veel plezier vandaag met je moeder! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt. Door de warme tinten is het toch een heel geslaagd herfstkaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.