maandag 2 februari 2015

Vosje #3 - Vlaggetjes

Ik heb nog niet eens alle kaartjes laten zien die ik tijdens de vorige knutseldate met mijn moeder maakte, maar we hebben afgelopen weekend alweer een aantal kaartjes gemaakt samen. Dit is er één van.


Deze kaart heb ik gebaseerd op een eerder kaartje dat ik maakte. De redelijk eenvoudige opzet van de kaart houd genoeg ruimte over voor zo'n schattig beestje van Eline. Dit keer gebruikte ik het vosje. Verder voegde ik een vlaggenlijn van washi tape toe om de kaart lekker feestelijk te maken.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtroze
- Designpapier: Studio Light
- Stans vosje: Marianne Design Collectable COL1355
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Washi tape: mams voorraad
- Touwtje
- Zwarte fineliner

Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Scr@p-Cards: Verjaardagskaart met vlaggetjes

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje, het vosje is super. Mooi ook het vlaggentjeslijn van washitape!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, leuk, leuk. Lekker eenvoudig, niet te veel poespas. Het vosje is echt een scheetje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaart! Zowel de vlaggenlijn als het vosje zijn geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijk kaartje heb je gemaakt Linda. De diertjes van Eline laten zich ook voor alles gebruiken hè.
    Gezellig dat je meedoet met de challenge van Scr@p-Cards!

    Groetjes Janneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Linda, ik hoop dat je dit leest vandaag..... jij mag een onderwerp voor mijn ABC challenge uitkiezen met de letter F. Wil je die zsm aan me doorgeven? via erna.logtenberg@gmail.com? Alvast bedankt!! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and thanks for sharing at crafty catz with our stitching challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Eline,
    Een knutsel date wat klinkt dat leuk! Een dot van een kaarten de vlaggenlijn
    van washi tape is heel gaaf! Dankjewel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards! Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Linda,
    wat een schitterend kaartje
    met een mooie vlaggenlijn
    dank dat je meedoet met de challenge bij scr@p-cards
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.