dinsdag 1 september 2015

Eline's Babies #11 - Kiekeboe

Vandaag laat ik jullie weer een kaartje zien met een afbeelding van de cuddly babies van Eline Pellinkhof. Is een oud knipvel maar daardoor niet minder leuk vind ik!


Ik gebruikte bij deze kaart een laatste restje van het oranjekleurig papier uit Eline's Paper Fabrics (ook een oudje). Past goed bij het oranje katje toch? Verder gebruikte ik een embossingmal met knoopjes, wat naar mijn idee prima past bij een babykaartje. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kastanje en basiskarton wit en zand
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Paper Fabrics
- Afbeelding baby en katjes: Marianne Design - Eline's Cuddly Babies nr. 2
- Stempels: Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Embossingmal: Couture Creations - Buttons Galore
- Pons hartje
- Pearldrops

Vanavond staat knutselen op de planning en donderdag de hele dag samen met mijn moeder, ik kijk er al naar uit. 

Waar ik ook naar uit kijk is het Creaweekend in Rijswijk. Mijn moeder en ik gaan daar 12 september heen. Zijn jullie daar ook toevallig te vinden?

Liefs, 

Linda

9 opmerkingen:

  1. Leuke embossing op dit snoezig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel tof ! Super lief ! Groetjes ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Geweldig lief kaartje, mooi gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief kaartje! Veel plezier tijdens je knutselmomenten, en het Creaweekend is ook al bijna! Ik ga er niet naar toe, ben er nog nooit geweest. Hoor wel of het een aanrader is. De knotsgekke kaartendagen waren wat minder, want het was enorm benauwd in de Brabanthallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah... super cute!!!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé wat leuk dat je dat knipvel hebt gebruikt!! Ik heb daarvan ook nog een restje liggen... toch maar eens opmaken..
    Jij hebt er echt een superlief kaartje van gemaakt!!
    Lieve groetjes, Gelinda
    PS: Heeeel veel plezier op de Knotsgekke kaartendagen! Gaat vast wel lukken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, ze blijven leuk, die snoezige plaatjes van Eline!
    Naar het Creaweekend ga ik niet, maar ik wens jou en je moeder veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk kaartje. Het papier past er zeker prima bij. Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi! Ik ga ook naar het Creaweekend met mijn moeder. Ik heb twee kaarten gewonnen, maar gebruik er maar één. Kan ik jou met een vrijkaart verblijden? Stuur mij even een mailtje of je er eentje wilt of dat je al kaarten hebt: mirandaversteege.mv@gmail.com Ik kan jouw mailadres niet vinden op je blog namelijk. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.