zondag 13 september 2015

Olifant #2 - Gastdesigner DCL

Omdat ik een tijdje geleden de challenge won bij Dutch Card Lovers, mag ik nu gastdesigner zijn bij de huidige challenge 'stencils' (yeah, echt leuk!).


Zelf ging ik aan de slag met een stencil in combinatie met structuurpasta, maar dit kun je natuurlijk ook doen met bijvoorbeeld inkt of misschien heb jij nog meer andere ideeën? Doe je mee met de uitdaging?

Ik pakte dat leuke olifantje er weer eens bij en gebruikte ik een molentje in plaats van de ballon die hij normaal gesproken bij zich heeft.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Studiolight
- Stans olifant: Marianne Design - Eline's Olifant COL1384
- Stans tabje en stempel 'van harte': Marianne Design COL1312
- Stencil dots: Heidi Swapp
- Molentje: Xenos
- Plakparels

Gisteren ben ik met mijn moeder naar de creabeurs geweest, vandaag gaan we lekker met onze spulletjes aan de slag. Meer hierover volgt nog!

Liefs,

Linda

11 opmerkingen:

  1. Wat leuk, gefeliciteerd! En je kaart is super, leuk idee met het molentje.
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw ! Gefeliciteerd . Je kaart is leuk en veel plezier vandaag ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart heb je weer gemaakt!
    En wat leuk dat je naar de creabeurs bent geweest. Zelf wilde ik ook, maar helaas kon ik dit weekend niet. Degene met wie ik altijd ging, die gingen of op een andere dag, of niet. En ja de andere dagen moest ik werken, vandaag ben ik wel vrij....maar om nou in me eentje te gaan...... ;-( Dus ja...beter voor me portomonnee en dan maar naar de volgende beurs hopelijk!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje voor je gast designer bijdrage, Linda! Lief dat olifantje met het molentje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, mooi! Zal de papieren zak maar weer opbergen, op naar de volgende (deze) challenge ;-)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is weer helemaal leuk Linda!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is echt een leukerd.
    Die molentjes zijn pas ook aan mijn vingers blijven plakken. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je mocht gast designer, je hebt een leuk en lief kaartje gemaakt. Molentje herken ik van Xenos! Goed idee ter vervanging van de ballon! Het was zeker leuk om jou en je moeder te ontmoeten, wij hebben vandaag een heel geslaagde knutseldate gehad. Ik heb toevallig wat gemaakt met stencils, die kan ik dus inzenden voor deze challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een eer om gast designer zijn, gefeliciteerd. Je kaart is enig en net als Miranda vond ik het erg leuk om jullie op de beurs te ontmoeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is super geworden en leuk dat jij structuurpasta gebruikt hebt. Geeft een leuk effect. En dat olifantje is echt een cutie. Hartstikke leuk dat je onze Gastdesigner wilde zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.