zaterdag 26 september 2015

Opkikker #11

Soms zijn ze nodig, opkikkertjes: lekker vrolijke kaartjes om iemand een hart onder de riem te steken. Vandaag hadden mijn moeder en ik een knutseldag en daarbij maakte ik er weer eens eentje. 


Het werd een kleurrijk kaartje met lekker felle kleurtjes. Ik leende van mijn moeder de stans voor de tekst beterschap. Leuke mal, waarbij je hem eerst uit papier stanst en vervolgens met inkt bewerkt.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart groen
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Fresh Flowers
- Ribbelkarton: JoyCrafts Corrugated Cardboard Small
- Afbeeldingen kikker en vlinder: Marianne Design - Eline's Opkikkertjes #2
- Stans 'van harte beterschap': Marianne Design CR1317

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'beterschap' bij KIC.

Liefs,

Linda

6 opmerkingen:

  1. En deze is zeker lekker vrolijk, daar kikker je van op ;-)

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die groene kleurtjes, dáár kikker je van op.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vrolijke beterschap kaart. Leuk dat bosje bloemen in de arm van de kikker.
    Gezellig dat je mee doet bij KIC.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.