zaterdag 17 oktober 2015

Helleborus #2

Vorige week was mijn oma jarig. Ze vind het altijd zo leuk om een zelfgemaakte kaart te krijgen. Die blijft dan bij haar op de kast staan totdat ze weer een nieuwe heeft gehad. Daarna worden ze zorgvuldig bewaard :). 


Voor haar maakte ik deze kaart met de mooie bloemenstans van Marianne Design. De stans komt eigenlijk uit een kerst-serie, maar zo gecombineerd vind ik hem ook prima te gebruiken voor andere gelegenheden. De bloemen moesten centraal staan vond ik, daarom hield ik de kaart verder redelijk eenvoudig. Ik wilde er eigenlijk nog een tekst op stempelen, maar daardoor vond ik hem te druk worden..


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Kaisercraft - Marigold
- Stans bloem helleborus: Marianne Design COL1394
- Glitterpapier: Marianne Design - Brons

 Deze kaart doet mee aan de volgende challenges:
Everybody Art: flowers
Fab 'n Funky: make it square
Polkadoodle: use a die cut

Fijn weekend!

Liefs,

Linda

10 opmerkingen:

  1. Mooi kaartje! Die bloemen zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi Linda! daar zal je oma wel heel blij mee geweest zijn!
    Fijn weekend,
    Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, het kan niet anders dat oma daar blij mee is! De bloemen zijn ook prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De bloemen vallen direct op, heel mooi. Meer heeft de kaart echt niet nodig. Leuk dat jouw oma ze bewaard. Zij zal inmiddels wel een aardige verzameling hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, love it! Ik ben over een maandje jarig en zet de stans meteen op mijn verlanglijstje ;)
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Denk dat alle oma's dat leuk vinden en zeker als het zo'n mooierd is als deze met de prachtige bloemenrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is mooi !! Wat zouden we toch zonder die lieve omas doen .... liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. adorable, Thanks for joining in the fun over at Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love the flowers. Thanks for joining us for our Use a Die Polkadoodles Challenge

    Karon DT, Polkadoodles

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A tua criação é muito linda, Linda. Belas cores e cheia de vida. Agradeço muito teres participado no PolkaDoodles esta semana. Espero ver-te novamente no concurso da próxima semana.
    Beijinhos, Asha (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.