woensdag 4 november 2015

Cats #5 - Kitten

Bij Femminde zag ik laatst zo'n leuk model kaart voorbij komen, die wilde ik zelf ook graag eens proberen. Eigenlijk was het best eenvoudig om zo'n kaart te maken en het geeft een leuk effect, net weer eens wat anders en hij past in een gewone rechthoekige envelop (ook wel zo handig).


Ik gebruikte een al wat oudere afbeelding van Eline Pellinkhof. Ik vind het zo'n schattig tafereeltje met de moederpoes die de kitten aan het wassen is.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier: My Mind's Eye - Collectable 'Memorable'
- 3D afbeelding: Eline's Baby Animals nr 4
- Stempel 'hugs and kisses': Clearly Besotted
- Touw: American Crafts jute
- Enamel stickers: Marianne Design

Liefs,

Linda

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart, supertof model! Kleurtjes zijn ook erg leuk samen!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja dit blijft idd altijd wel een leuk model,
    het plaatje is ook zo schattig,
    je hebt er een mooi kaartje van gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuke kaart en dat plaatje blijft zo leuk! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, vind ik ook leuk! Ga ik ook eens doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig kaartje Linda! Leuk model ook :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk model! 't Is een knusse kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superlief!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een leuk model en fijn dat het nog in een standaard rechthoekige envelop past.
    Die tekeningen van Eline blijven altijd leuk, ben er ook dol op ook al gebruik ik ze eigenlijk niet vaak (realiseer ik me nu). Jij heb er in ieder geval een heel leuk kaartje mee gemaakt!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.