dinsdag 15 december 2015

Kerst 2015 - Eline's Uiltjes

Ik ben bijna door mijn knipvel met Eline's uiltjes heen. Jammer, want ze zijn zo leuk. Toch maar eens kijken of ze ergens nog te vinden zijn.


Op het eerste kaartje dat ik jullie laat zien, zijn de uiltjes gezellig aan het sleeën


Op het tweede kaartje hebben ze het toch wel koud gekregen en houdt moeder-uil haar kleintje warm. 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtblauw en rood
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Scandinavian Winter
- Afbeeldingen uiltjes: Marianne Design - Eline's Winter Owls
- Stans boom: Marianne Design CR1230
- Stans en stempel 'fijne kerst': Marianne Design - Eline's Kerst COL1338
- Stempel 'fijne feestdagen': Marianne Design - Eline's Vintage Christmas EC0099
- Pons sneeuwvlok
- Plakparels

Liefs,

Linda

7 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes, die uiltjes blijven ook erg leuk. Maar ik vind je boompje erbij ook nog steeds zo eluk! Liefs sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aaah de uiltjes, ze zijn en blijven leuk!! Toffe kaartjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze blijven leuk, zeker in deze kleurencombinatie, gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee super leuke kerstkaarten Linda! Ik heb nog knipvellen met de uiltjes liggen en ook andere knipvellen van Eline. Ik wil ze je wel sturen :) Ik doe er niks mee.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je dat zeker Chantal? Je zou me er erg blij mee maken! Ik gebruik de knipvellen van Eline graag!

      Verwijderen
    2. Ik weet het heel zeker :) Er mist op een enkel knipvel 1 afbeelding en verder zijn zij compleet of helemaal compleet. Op mijn blog staat mijn emailadres. Stuur mij een mailtje dan komen zij naar jou toe! Gratis ;)

      Verwijderen
  5. Doe uiltjes zijn zo leuk !!
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.