dinsdag 8 december 2015

Watercolor Wings #2

Vandaag laat ik jullie mijn tweede kaartje zien dat ik maakte met het stempelset Watercolor Wings van Stampin' Up. Dit keer gebruikte ik rood-roze tinten, waardoor je gelijk een heel andere uitstraling krijgt (klik hier voor mijn eerste kaartje).


Een lekker zoet kaartje met het rood en roze, maar ik voegde wat zwarte details om hem toch een beetje stoerder te maken. Hmmm nu even nadenken over de volgende kleurencombi voor mijn vlinders. Ik heb op mijn kerstlootje een aantal toffe kleurtjes inkt gezet, dus wie weet... 


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart lichtgrijs
- Designpapier rood-roze: Studio Light
- Designpapier hout: My Mind's Eye - Necessities Wood
- Stempelset vlinders en stipjes: Stampin' Up Watercolor Wings
- Stans 'thanks': Lawn Fawn - Scripty Thanks
- Plakparels

Liefs,

Linda

4 opmerkingen:

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.