zondag 21 februari 2016

Biertje #4

Mijn moeder heeft het stoere mannenpapier van Marianne Design laatst gekocht. Ik gebruikte papier met spijkerstofpatroon en snorretjes voor deze twee kaarten. Omdat ik de overige papiertjes een beetje te druk vond erbij, heb ik uit mijn eigen voorraad wat bruin polkadotpapier toegevoegd.



Ik combineerde deze mannelijke papiertjes met mijn biertje-stans. En zo rolden deze twee kaartjes eruit. De eerste met stroken en een label:


De tweede baseerde ik op een sketch, maar ben vergeten welke en de uitdaging is ook vast al verlopen :).

Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Just for Men
- Designpapier: Echo Park - Dots and Stripes - Bundle of Joy
- Stans biertje glas & tekst: Yvonne's Creations - CDD10013
- Stans rand: My Favorite Things - Dainty Dots
- Stempel 'gefeliciteerd': JoyCrafts 6410/0021
- Label
- Touwtje

Deze kaarten doen mee aan de uitdaging 'male birthday' bij Fab 'n Funky.


12 opmerkingen:

  1. Gave kaarten weer Linda en lekker stoer!
    Echt voor een man.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze lekker stoer Linda!
    Helemaal leuk gemaakt. Zelf maak ik echt zelden mannenkaarten omdat ik dat zo moeilijk vind, maar deze geven echt inspiratie!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk en stoer, heel gaaf!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig hé, als je knutselspullen kan delen, lenen, etc. Deze kaarten zijn weer toppertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Brilliant male card...Thank you for joining us at Fab n Funky this week...Joolsx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaarten! Lekker mannelijk zo!
    Groetjes,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze stoer Linda! Mannenkaarten zijn zo niet mijn ding (misschien omdat ik er ook geen materiaal voor heb haha) maar je geeft mij wel inspiratie! En een biertje erbij ... dat lusten de meeste mannen ook ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele stoere kaarten Linda!! Ze zijn echt heel heel erg leuk!
    Lieve groetjes, Gelinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave combinatie, lekker stoer geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk zijn ze! Top-mannenkaarten!!! Lieve groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card!! Thank you so much for playing with us at Fab'n'Funky Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.