zaterdag 5 november 2016

Helleborus #6 - Thinking of You

Een tijdje geleden maakte ik dit kaartje voor iemand die wel een steuntje in de rug kon gebruiken. Even een kaartje sturen is dan natuurlijk geen moeite en kan iemand weer goed doen.


Ik gebruikte dit super mooie papier van mijn moeder. Ben zelf gek op mintgroen en vond de combinatie met het hout en wat grijs erg gaaf, zou zo in ons interieur passen :). Een witte bloem als eye-catcher en het kaartje was af.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart mintgroen
- Designpapier: Pebbles - Cottage Living
- Stans helleborus: Marianne Design COL1394
- Stans cirkel: MFT
- Stempel 'thinking of you': Clearly Besotted - a Little Sentimental
- Plaksteentjes

8 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi kaartje. De kleurencombinatie is echt prachtig. Altijd fijn om iemand een kaartje te sturen als steuntje in de rug.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en lief kaartje!
    Leuk idee om de hellborus ook op een niet-kerstkaartje te gebruiken!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje, mooie papiertjes/kleurtjes inderdaad!
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje in hele mooie kleuren mintgroen is inderdaad een hele mooie kleur
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, de witte bloem maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart en prachtig papier! Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje! Ik ben gek op mooie papiertjes, de ontvanger zal bast blij zijn met deze kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super kaartje!!! Mooie kleurencombinatie. En die glitter in het hartje maakt het helemaal af.
    Fijne week!!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.