donderdag 15 december 2016

Eekhoorn #6 - Kerst 2016

Hoewel ik de eekhoorntjes van Eline Pellinkhof erg leuk vind op herfstkaarten, vind ik ze misschien nog wel leuker op kerstkaarten!


O en dit 'oudje' van een papierblok vind ik zelf zo leuk! Ik ben gek op de paddenstoeltjes en het paper dat lijkt op een heerlijk warme trui! Daarbij hoorde natuurlijk ook wel de tekst 'warm wishes'. Mijn blok was bijna op, maar gelukkig wist ik er nog een op de kop te tikken... hij is niet meer zo gemakkelijk verkrijgbaar.


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winterhuis - Let it Snow
- Stans eekhoorn: Marianne Design - Eline's Squirrel COL1410
- Stans sterrenrand: Marianne Design CR1280
- Stempel 'warm wishes': Marianne Design - Eline's Christmas Hugs EC0148
- Plaksteentjes
- Fineliner

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'kerstkaart' bij Scr@p-Cards Challengeblog.

14 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Linda, tof met die sterrenslinger, heb ik ook en bijna nog nooit gebruikt! Moet ik weer eens uithalen! Het papier is idd heel mooi, kende dit blokje niet...
    fijne avond
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 'Behaaglijk' kaartje Linda! Leuk met eekhoorn. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig lief kerstkaartje Linda!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan!
    Groetjes Monique
    52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief! leuk dat eekhoorntje.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda,
    Prachtige warme sfeer je kerstkaartje, enig ook die gebreide achtergrond!
    Dankjewel voor het mee doen met onze Challenge!
    Groetjes van Gerie en DT Scr@p-Cards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke kaart! Mooi gemaakt en dit papier blijft ook erg leuk Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Heel gaaf en mooi kaartje ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk!!! Dit papier blijft ook één van mijn favorieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Linda wat een lief en mooi Kerstkaartje
    Dankjewel voor je deelname aan de challenge op het scrap-cards blog liefs DT mARTINE

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.