zaterdag 24 december 2016

Kerst 2016 - Merry Christmas

Vandaag laat ik jullie mijn laatste kerstkaart voor dit jaar zien en het eindresultaat van mijn kerstkaarten 2016.


Deze kaart maakte ik voor mijn ouders: save the best for last :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart wit
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Winterhuis - Let it Snow
- Designpapier: Marianne Design - Canadian Fall
- Stans rand: JoyCrafts
- Stempels: Marianne Design - Eline's Jingle Bells
- Enamel stickers: Marianne Design 

Deze kaart doet mee aan de uitdaging 'kerstkaart-inspiratie' bij Carte Maniak en 'Feestdagen' bij Creapaleis.

En als afsluiter van het kerstkaartenseizoen, hieronder dus al mijn kerstkaarten samen. De teller is dit jaar op 41 uitgekomen! De kerstspullen gaan nu weer even de kast in, na de zomer verwacht ik ze wel weer een keer te voorschijn te halen :). Of wie weet heb ik voor die tijd alweer een keertje zin in wat kerst.. maar voor nu eerst maar even de andere kaarten 'aanvullen'.


Tot slot wens ik jullie allemaal hele fijne kerstdagen, geniet ervan!



9 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje een hele mooie afsluiter van dit jaar!
    Wat super leuk om al je kerstkaarten zo samen te zien, je hebt echt hard gewerkt.
    Nu inderdaad de kerstspullen in de kast en weer wat tijd om andere kaarten te maken.

    Nogmaals super bedankt voor je prachtige kaart hij heeft een mooi plaatsje gekregen.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie afsluiter en gaaf al die kaartjes bij elkaar! Fijne kerstavond.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart voor jouw ouders. Ik heb nu ook wel weer zin in nieuwe dingen. De baby lijn van MD. ;) Fijne dagen nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige collectie kerstkaartjes heb je gemaakt. Allemaal even mooi en sfeervol!

    Fijne dagen.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Veel kaarten zeg,
    en je laatste is erg mooi ☺

    Hele mooie dagen met veel warmte en gezelligheid
    en een heel fijn en creatief 2017 !

    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. splendide ! bravo et merci pour ta participation à CM !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zolie cette carte, j'aime bc l'effet laine sur le fond rond
    Bravo et merci de ta participation sur CM

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wonderful Christmas card! Love this sweet fawn.
    Great take on the inspiraton photo!
    Happy Holidays.
    Estelle

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.