dinsdag 10 januari 2017

Zwanger #6 - Rompertjes

Afgelopen zondagmiddag heb ik heerlijk zitten knutselen en wat kaartjes voor de voorraad gemaakt, waaronder de twee die ik vandaag laat zien.  


Ik ging aan de slag met de nieuwe stempels en papier van Marianne Design en combineerde dit met het rompertje van MFT. Ik vind de tekst zo leuk :). Ik maakte een blauwe en roze versie, gebaseerd op dezelfde sketch, zie onderaan dit blogbericht.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Marianne Design - Eline's Sweet Stars
- Stans rompertje: MFT
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Words - Hello Baby EC0165
- Enamel stickers: Marianne Design
- Stickers alfabet: American Crafts - Thickers Rockabye
- Washi tape: Action

De sketch van Sketch Saturday, waarop ik de kaarten baseerde:

9 opmerkingen:

  1. zoo liefff!!! Mooie kaartjes Linda.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee super leuke kaartjes Linda!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Oh die zijn heel gaaf zeg,
    en leuke sketch heb je gebruikt ☺
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD) }

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaartjes, lief!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke schattige kaartjes! Heel mooi gemaakt en dat rompertje van MFT blijft geweldig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo lief!!! Ik vind ze echt helemaal super.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very very cute Baby Card!! I love it.
    Thanks for joining us at SKETCH SATURDAY.
    Hugs - Renate

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.