zondag 30 april 2017

Sweet Succulents & Cactussen #3 - Serie van Vier

In de Creative Letters 2 zaten deze leuke cactus-plaatjes. Ik ben gek op cactussen, dus wilde deze afbeeldingen graag op kaartjes verwerken. Ik zocht wat designpapier in bijpassende kleuren en uiteindelijk werd het een serie van vier kaarten. Kijk je mee?


Deze eerste kaart is mijn persoonlijk favoriet. Twee cactusjes met wat vlinders op een achtergrond van zalmroze (MFT) en turquoise (zat in de Creative Letters 2).


Hieronder een wat stoerdere kaart qua kleuren: groen (MFT) en turquoise watercolor (Lawn Fawn).


De derde kaart is in pasteltinten: mintgroen (Lawn Fawn) en zalmroze (MFT).


Dan de laatste kaart alweer. De afbeelding past net aan op de 10x15-kaart. Ik gebruikte hierbij designpapier in lichtoranje (Lawn Fawn) en turquoise.


Ingrediënten voor deze kaarten:
- Basiskaart roze & kastanje
- Designpapier: Lawn Fawn, MFT
- Stans vlinders: Marianne Design CR1354
- Stempel tekst: JoyCrafts 6410/0410
- Nuvo Crystal Drops - Gloss Duck Egg Blue
- Fineliner zilverkleurig & zwart

Ik hoop dat je het leuk vond om deze serie te zien. Welke is jouw favoriet?
Fijne zondagavond nog!

6 opmerkingen:

  1. leuke en grappige reeks kaartjes
    grtjs martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke serie kaarten met de cactussen! Ik ga morgen even naar een tuincentra om twee cactussen te kopen voor in de woonkamer!

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi Linda,nr,1 vind ik ook het mooist.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten! Leuk met die cactussen. Ik zou niet weten welke ik het leukst vind, ze zijn allemaal prachtig Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die cactussen zijn allemaal erg leuk. Mijn voorkeur gaat uit naar je tweede kaartje. Ik denk door de kleuren van het DP.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke serie cactuskaarten.
    Ik vind de eerste het leukst. Maar eigenlijk kan ik ook weer niet kiezen.
    & ik heb trouwens de stencils gevonden bij de action, na 3 winkels gehad te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.