vrijdag 25 augustus 2017

It's a Boy - Baby Animals

Deze lieve diertjes lagen al een tijdje geknipt en wel te wachten om gebruikt te worden. Toen ik de sketch bij Crazy 4 Challenges zag (zie onderaan dit blogbericht), wist ik gelijk dat ik ze hiervoor zou gebruiken.


Ik embosste wolkjes in een velletje wit papier, sneed hieruit drie cirkels en combineerde dit met het mooie watercolor papier van Lawn Fawn. De kleur past er naar mijn idee heel goed bij. Weer een kaartje om de voorraad babykaartjes verder aan te vullen :).


Ingrediënten voor deze kaart:
- Basiskaart kraft
- Designpapier: Lawn Fawn - Watercolor Wishes
- Stans cirkel: Nellie Snellen
- Embossingmal wolkjes: merk onbekend
- Stempel tekst: Marianne Design - Eline's Babies EC0106
- Afbeeldingen diertjes: diverse knipvellen Marianne Design - Eline Pellinkhof
- Nuvo Crystal Drops - Duck egg blue

De sketch uitdaging bij Crazy 4 Challenges:


7 opmerkingen:

  1. Lief kaartje met de schattige diertjes, snap dat je die niet wilde laten liggen!
    grtz. Colen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Linda al die babykaartjes die bij je voorbij komen!
    Ook deze is zo schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schat van een kaart, echt een plaatje! Gaat het goed met je?
    Fijn weekend!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aah, weer zo`n lief baby kaartje. het geel matched inderdaad heel goed en wat zijn de plaatjes leuk. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een snoezig kaartje! Leuk die wolkjes in de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super lief kaartje. de Sketch komt mooi uit.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee om de cirkels te snijden uit geëmbost papier. Zo krijgt gewoon wit papier ineens een heel ander uiterlijk. En inderdaad, het achtergrond papier past perfect bij de plaatjes. Dat heb je weer heel mooi gedaan.

    Lieve groet, Clarisse

    BeantwoordenVerwijderen

Hallo,
Gezellig dat je mijn blog bezoekt (of zelfs volgt). Ik zou het erg leuk vinden als je een berichtje achterlaat, deze lees ik met veel plezier. Bedankt en tot snel weer!

Liefs,

Linda

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.